Alla inlägg under juli 2008

Av Isabelle - 30 juli 2008 17:53


Hey ppz


Idag var vi och tittade på en liten kanin. Vi fick se fem stycken tror jag fyra av dom va ungefär likadana och sen så var det en liten typ som var viltblå, hur söt som hälst! Så vi tog den. Vi kommer att hämta den när jag kommer hem från lägret.


Bild:


Min kanin :P

^^

Av Isabelle - 28 juli 2008 17:51

Hej hej.


Va med Belle idag, fett kul. Visade allt som jag hade köpt och så gjorde vi lite annat också.

Btw min mobil är borta... :|


Har inte så mycket mer att berätta så...


Ox - Isabelle


Av Isabelle - 26 juli 2008 12:02

Hej ppl!


Kom hem ifrån "The States" i förr går tror jag att det va... :| Hittade mina skor! Äntligen!! Fatta att dom bara hade dom skorna på ett ställe på hela östkusten :P Kommer lägga upp bilder på allt som jag har köpt senare.... :P


Vet inte riktigt vad som kommer hända idag, vaknade precis. Vet typ ingen som är hemme förutom Belle. Men någon mer måste det ju vara... Imorgon får jag ta och hitta på något med nån.


P.S Belle: Jag har en sak du ska få... ;)

P.S Anna: Jag har din tröja, vi måste ses eller sä tar jag med mig den till Örsö! :D


Ox - Isabelle 



Av Isabelle - 19 juli 2008 00:14

Helooo!!


Forlat for att jag inte har skrivit pa lange. Har inte liksom haft tid, glomt bort eller inte haft en dator in narheten. Hur som helst sa har jag lite smatt glomt bort vad som har hant, man kan saga att det har hant lite for mycket...


Nar jag skrev forra inlagget var jag i New York (staten) och nu ar jag i Washington DC. Och i mellanat har det hant en hel del saker...


Fran New York akte vi till Niagara Fallen. Vi var mest pa den kanadensiska sidan men akte igenom den amerikanska. Det var ganska maffigt. Tag en bat tur vid fallen och gick bakom dom. Inget var nagot som var riktigt WOW! Men bat turen va nag anda bast.


Sen akte vi vidare till Mishigan. Stannade i Detroit nagra timmar och akte sen en lite bit till. Vi sov pa nat motell i en natt och sen akte vi vider till nagra som vi kanner. Dar badde vi i en husvagn, men vi at och sant inne i huset. Dom som vi bodde hos, var min mamma utbytesstudent hos for "manga" ars sen. Alice och Rex ar dom som ager huset, tror jag. Sen bor ocksa deras son dar, Chris, han ar typ 31 (tror jag), och hans barn Aalkiyha (tror att det stavas sa) och Juan (samma dar). Och sen Chris flickvan Anastasia (Stasia). Och sen hunden Noa...


Gjorde en del utflyckter dar. Det var en dag som vi var hos dom hela tiden.


13 Juli!!! Sag pa Picture This!! Forst (innan vi kom dit) trodde vi att dom hade den kanalen. Men sen var dom inte sakra pa det, men som tur va hittade Stasia kanalen och jag kunde kolla pa filmen. Juan och Aaliyha kollade ocksa. Efter drykt en halvtimme trottnade Juan, men han ville spela TV-spel sa han var tvungen att sitta kvar (vi spelade lite i pauserna). Aaliyha var ganska inne i filmen men efter ett tag blev hon ocksa lite trott. For er som inte vet sa ar Picture This en film som jag har vetat ska komma sen ett halvar tillbaka (starring Ashley Tisdale). Arkar inte riktigt skriva om den men ni kan sakert soka pa internet. DVD:n kommer ut 22 Juli, dagen innan vi aker hem sa jag kan kopa den!!!!


Vi var i Mishigan i en vecka ungefar. Sen akte vi vidare till Pennsylvania. Har glomt vad stade hette som vi stannade i och bodde i en natt, men det kanske kommer.


Ar som sagt nu i Washington DC, kom igar. Vi var nere vid Vita Huset igar och det runt omkring dar. Idag var vi och kollade pa monument...


Ox - Isabelle

USA
Av Isabelle - 6 juli 2008 01:48

Hi!!!


Sa var det dag 10. Sov for forsta gangen pa ett par natter i egen sang, har annars fatt dela :P


Idag var vi pa lite olika vin odlingar. Bland annat en som hette nat med "Swedish", fett coolt. Dom hade en liten asna som hetter Donnie, eller nat sant... Super sot var det iaf...


Vi har ocksa varit pa en outlet. Checkade runt lite dar. Jag kopte inget, men bade mamma och pappa gjorde...


Ganska trakigt inlagg, men har finns det inte sa mycket att gora... Badade btw i en lite sjo. Det var inte sa super kul. Dar man fick bada var ungefar lika stort som stor bassangen pa kvarnis (ni som vet) och dom hade tre badvakter i sanda dar stolar + typ tva eller tre som bara gick om kring. Halla!!!!


Det var val det.


Ox - Isabelle

Av Isabelle - 5 juli 2008 01:45

Hej i stugan!


Idag akte vi fran Boston till New York, inte till New York City, men till staten. Bor pa ett motell som heter Holiday Inn. Ska vara har i tva natter och sen aker vi vidare, vart far ni lasa om senare... ;P


Vad mer kan man saga, satt i en bil storre delen av dagen... Badade i motellets pool, det ar inte lite klor i den bassangen... :|


Finns inte sa mycket mer att beratta....


Ox - Isabelle

Av Isabelle - 4 juli 2008 01:37

Tjao!


Hehe. okej. Som ni kanske har forstatt sa skriver jag inte varje dag utan skriver nar jag kommer at en dator och skriver da pa alla dagar som jag inte har skrivit nat pa. Och nu sa kommer jag inte riktigt ihag vad vi gjorde... :|


Men jag tror att det var den har dagen som det regnat nat otroligt! Vi gjorde nat pa dan, eller det kanske var da det regna...ajaj. Jag vet att vi var inne pa H&M i Boston! :P Coolish :) Och jag har formig att vi var inne pa en del andra affarer ocksa. Kopte lite saker, bland annat en liten klanningfran H&M som jag faktiskt inte tror finns hemma. Den ar turkos och har som nan slags rosett.


4th of July, sjalvklart var vi nere och kolllade pa fyverkerierna. Det var ganska maffigt. Men sen sa var det ju Tv-sent sa dom brot ju mitt i alltet bara for att det var reklam for dom som sag det pa tv.... Alltsa har gar Tv:n forst. Hemma om det ar live sent, brukar det inte vara nagon reklam, om det inte ar paus dar det sents fran, eller hur. Men, men... Det var en fantastisk show.


Vet inte vad jag mer ska skriva.... Har det valfdigt bra iaf :D


Ox - Isabelle

Av Isabelle - 3 juli 2008 00:09

Hey!


Sa var det forsta dagen i Boston. Det har varit super varmt och vi har vandrat runt lite. Var pa Aquarium. Det var ganska coolt med pingviner och sjolejon och allt vad det nu var. Fotade lite, var ganska svart eftersom djuren inte ville var stilla :P Men nagra bilder blev det. :D


Innan det gick vi en liten runda i Boston, kommer inte ihag vad den heter bara for det, men man gick langs ett rott strack i gatan (trotoaren). Man kande sig ratt sa dum nar man gick efter ett rott strack bara sa dar. Fast man var ju inte ensam direkt....


Annars har det inte hant sa mycket. Resten av familjen ar och badar i poolen just nu, men orkar inte gora det idag, det far bli imorgon. :) Ska val snart ut och ata middag!


Ox - Isabelle


P.S It's True! Sag varsta lopsedlarna ute pa stan for nagra dagar sen om att Ashley T och Jared M ar forlovade och har namnt det har pa bloggen ocksa. Var inne och kollade pa deras webbsidor och det ar sant. Ashley har en silver ring med diamanter i pa vanstra ringfingret!!!!!!

USA

Presentation

Omröstning

Bio eller filmkväll hemma i soffan?
 BIO!!
 Filmkväll!
 Inget av dom...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards