Direktlänk till inlägg 4 juli 2008

Dag 8 - Boston

Av Isabelle - 4 juli 2008 01:37

Tjao!


Hehe. okej. Som ni kanske har forstatt sa skriver jag inte varje dag utan skriver nar jag kommer at en dator och skriver da pa alla dagar som jag inte har skrivit nat pa. Och nu sa kommer jag inte riktigt ihag vad vi gjorde... :|


Men jag tror att det var den har dagen som det regnat nat otroligt! Vi gjorde nat pa dan, eller det kanske var da det regna...ajaj. Jag vet att vi var inne pa H&M i Boston! :P Coolish :) Och jag har formig att vi var inne pa en del andra affarer ocksa. Kopte lite saker, bland annat en liten klanningfran H&M som jag faktiskt inte tror finns hemma. Den ar turkos och har som nan slags rosett.


4th of July, sjalvklart var vi nere och kolllade pa fyverkerierna. Det var ganska maffigt. Men sen sa var det ju Tv-sent sa dom brot ju mitt i alltet bara for att det var reklam for dom som sag det pa tv.... Alltsa har gar Tv:n forst. Hemma om det ar live sent, brukar det inte vara nagon reklam, om det inte ar paus dar det sents fran, eller hur. Men, men... Det var en fantastisk show.


Vet inte vad jag mer ska skriva.... Har det valfdigt bra iaf :D


Ox - Isabelle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 6 mars 2011 12:10

Oh herre jävlar! Det var så sjukt länge sen jag var här. Hade helt glömt bort den här lilla skiten. Har haft ny blogg nu i snart tre år! :O Och herre gud vad jag skrev dåligt när jag var här! Nä, fy!   Nu hittar ni mig och min hundra gånger bättr...

Av Isabelle - 23 september 2008 18:02

Har inte skrivit på ett tag men det ska det bli lite ändring på. Det kanske inte kommer att bli lika mycket som förrut eftersom det är lite mer läxor och sånt men, men.   Idag ska jag på scouter. Får se hur det går. Längtar sååå tills på Söndag, hop...

:P

Av Isabelle - 1 augusti 2008 18:06

Hellooo   Har inte så mycket att berätta idag... hittade mobilen... har packat klart allting också. Ser inte så jättemycket fram imot det men, men...   Ox- Isabelle ...

Av Isabelle - 30 juli 2008 17:53

  Hey ppz   Idag var vi och tittade på en liten kanin. Vi fick se fem stycken tror jag fyra av dom va ungefär likadana och sen så var det en liten typ som var viltblå, hur söt som hälst! Så vi tog den. Vi kommer att hämta den när jag kommer hem från ...

^^

Av Isabelle - 28 juli 2008 17:51

Hej hej.   Va med Belle idag, fett kul. Visade allt som jag hade köpt och så gjorde vi lite annat också. Btw min mobil är borta... :|   Har inte så mycket mer att berätta så...   Ox - Isabelle   ...

Presentation

Omröstning

Bio eller filmkväll hemma i soffan?
 BIO!!
 Filmkväll!
 Inget av dom...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards