Direktlänk till inlägg 3 juli 2008

Dag 7 - Boston

Av Isabelle - 3 juli 2008 00:09

Hey!


Sa var det forsta dagen i Boston. Det har varit super varmt och vi har vandrat runt lite. Var pa Aquarium. Det var ganska coolt med pingviner och sjolejon och allt vad det nu var. Fotade lite, var ganska svart eftersom djuren inte ville var stilla :P Men nagra bilder blev det. :D


Innan det gick vi en liten runda i Boston, kommer inte ihag vad den heter bara for det, men man gick langs ett rott strack i gatan (trotoaren). Man kande sig ratt sa dum nar man gick efter ett rott strack bara sa dar. Fast man var ju inte ensam direkt....


Annars har det inte hant sa mycket. Resten av familjen ar och badar i poolen just nu, men orkar inte gora det idag, det far bli imorgon. :) Ska val snart ut och ata middag!


Ox - Isabelle


P.S It's True! Sag varsta lopsedlarna ute pa stan for nagra dagar sen om att Ashley T och Jared M ar forlovade och har namnt det har pa bloggen ocksa. Var inne och kollade pa deras webbsidor och det ar sant. Ashley har en silver ring med diamanter i pa vanstra ringfingret!!!!!!

USA
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 6 mars 2011 12:10

Oh herre jävlar! Det var så sjukt länge sen jag var här. Hade helt glömt bort den här lilla skiten. Har haft ny blogg nu i snart tre år! :O Och herre gud vad jag skrev dåligt när jag var här! Nä, fy!   Nu hittar ni mig och min hundra gånger bättr...

Av Isabelle - 23 september 2008 18:02

Har inte skrivit på ett tag men det ska det bli lite ändring på. Det kanske inte kommer att bli lika mycket som förrut eftersom det är lite mer läxor och sånt men, men.   Idag ska jag på scouter. Får se hur det går. Längtar sååå tills på Söndag, hop...

:P

Av Isabelle - 1 augusti 2008 18:06

Hellooo   Har inte så mycket att berätta idag... hittade mobilen... har packat klart allting också. Ser inte så jättemycket fram imot det men, men...   Ox- Isabelle ...

Av Isabelle - 30 juli 2008 17:53

  Hey ppz   Idag var vi och tittade på en liten kanin. Vi fick se fem stycken tror jag fyra av dom va ungefär likadana och sen så var det en liten typ som var viltblå, hur söt som hälst! Så vi tog den. Vi kommer att hämta den när jag kommer hem från ...

^^

Av Isabelle - 28 juli 2008 17:51

Hej hej.   Va med Belle idag, fett kul. Visade allt som jag hade köpt och så gjorde vi lite annat också. Btw min mobil är borta... :|   Har inte så mycket mer att berätta så...   Ox - Isabelle   ...

Presentation

Omröstning

Bio eller filmkväll hemma i soffan?
 BIO!!
 Filmkväll!
 Inget av dom...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards